کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر جمعی از معلمان با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه دیدار می‌کنند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه سوناک: حجم کمک‌های امدادی به غزه باید بیشتر شود واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند پیشرفت ملموس در سازش ریاض - تل‌آویو صنعا: عربستان تمایل به تکمیل مذاکرات با یمن دارد نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم لاپید: تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است حمله پهپادی به یک کشتی در اقیانوس هند (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: اتباع بیش از این نباید وارد کشور شوند بن‌گویر: نتانیاهو به من قول حمله به رفح داد رافائل گروسی راهی ایران می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد موج جدید حمله موشکی از لبنان به اراضی اشغالی وزارت خارجه روسیه: از سال ۲۰۲۲ آماده مذاکرات صلح بوده‌ایم خراسان‌ رضوی از نظر تعداد مراکز شبه‌خانواده، رتبه اول کشور را دارد توییت نماینده سابق مجلس بریتانیا در حمایت از مردم غزه + عکس
سرخط خبرها

برای کشتن به دنیا آمده است!

  • کد خبر: ۱۳۹۱۰۳
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
برای کشتن به دنیا آمده است!
کشتن‌های تکراری، شکنجه‌های ابزاری، تجاوز‌های حیوانی، غصب و نابودی و ویرانی، زندگی‌های طاغوتی، گرفتن و بستن‌های افراطی و. فکر می‌کنم اگر قرار باشد درباره رژیم صهیونیستی سخن بگوییم، باید مؤلفه‌هایی چنین را شمار کنیم.

کشتن‌های تکراری، شکنجه‌های ابزاری، تجاوز‌های حیوانی، غصب و نابودی و ویرانی، زندگی‌های طاغوتی، گرفتن و بستن‌های افراطی و. فکر می‌کنم اگر قرار باشد درباره رژیم صهیونیستی سخن بگوییم، باید مؤلفه‌هایی چنین را شمار کنیم.

چیز دیگری نمی‌ماند برای گفتن. این‌ها را هم می‌شود از روی رفتار هر روزه شان نوشت؛ چنان که خود می‌نویسند؛ چنان که سرباز دژخیم صفت اسرائیلی روی کلاه خودش می‌نویسد: «برای کشتن به دنیا آمده ام.» جمله‌ای که مخابره می‌شود به دنیا و بار دیگر روان مردم را به بازی می‌گیرد. خبر را سرویس فضای مجازی خبرگزاریِ دفاع پرس، چنین می‌نویسد: «منابع فلسطینی به تازگی تصویری از کلاه خود نظامیان صهیونیست منتشر کرده اند که روی آن، جمله عجیبی نوشته شده است.

در این تصویر که از نظامیان صهیونیست در جریان یورش به شهر قلقیلیه در کرانه باختری گرفته شده، نوشته شده است: برای کشتن به دنیا آمده ام.» ادامه خبر هم نکته خاصی دارد: «انتشار این تصویر، واکنش‌های متعددی ازسوی فلسطینی‌ها در فضای مجازی به همراه داشته است و آن‌ها در کامنت‌های خود به این مسئله اشاره کرده اند که قتل و غارت، ویژگی اصلی اشغالگران صهیونیست است که از هفت دهه پیش در جریان اشغال فلسطین به آن مشغول شده اند و همچنان آن را ادامه می‌دهند.» نکته خاص آن هم، نه به خبر و نه به واکنش فلسطینیان بلکه به فضای مجازی برمی گردد.

فلسطینی‌ها با به خدمت گرفتن فضای مجازی به عنوان یک زبان روزآمد و رسانه‌ای قدرتمند، با دنیا ارتباط می‌گیرند و حرف خود را می‌زنند. حصر خبری خود را -که چند دهه ادامه داشت- می‌شکنند تا دنیا را با واقعیت وجودی صهیونیسم آشنا کنند؛ چهره‌ای که پشت نقاب‌ها پنهان شده بود. حالا می‌شود با این رسانه، سیمای بی روتوش جنایتکاران را نشان داد. این نکته خاص را می‌شود برگردان فارسی هم کرد؛ ما هم می‌توانیم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، حرف خود را به دنیا بگوییم.

می‌توانیم زشتی تحریم، پلشتی رفتار مستکبران، ددمنشی دشمنان را تبیین کنیم. می‌توانیم مظلومیت ملت خود و ظلم مستمر قدرت‌های باطل را خط به خط بنویسیم. می‌توانیم خیلی ناگفته‌ها را فریاد کنیم. این نیازمند شرح صدر مسئولان خود ما و بسط ید کنشگران هم وطن ماست. چاقو که دست اهلش باشد، دسته خود را نمی‌برد. دست پزشک باشد، نجات می‌دهد. به این مهم توجه کنیم تا نتایج آن را در عریان شدن دشمن و فاش شدن توطئه هایش ببینیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->